سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر دوستی ای که طمعْ پدیدش آرد، نومیدی ازمیانش می بَرَد . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 96 دی 26 , ساعت 8:5 عصر

 ساخت سوله ی ورزشی

سوله ها در انواع مختلفی ساخته میشوند و برای بسیاری از مکان ها طراحی و برنامه ریزی جداگانه دارند . بسیاری از مواردی که این سوله ها ساخته میشوند مثل سالن های ورزشی بسیار  اهمیت دارند در مورد اینکه بخواهید سوله را برای سالن های ورزشی طراحی و اجرا کنید باید با آن آشنا باشید . شما برای ساخت سالن ورزشی می توانید ابعاد سالن ، وزن سازه ( در صورت اطلاع ) نقشه، دهانه و … را برای ما از طریق فرم صفحه ساخت اسکلت فلزی ارسال کنید. ساخت سالن ورزشی هم یکی از بخش های سوله سازی است که برای آن متخصصین و کادر مهندسین بسیاری فعالیت میکنند و ارائه ی خدمات در سطح کشور را میدهند.با این تفاسیر باز هم برای افرادی که قصد شروع به کار در این حرفه را دارند استفاده از سوله دست دوم بهتر است.

مزیت های سوله های UBM 

در مطالب قبلی شما با سوله های UBM آشنا شدید و کاربرد آنها نیز مشخص شد . این نکته را در مورد این سوله ها میدانید که بسیار زیاد کاربردی هستند . دلیل اینکه کاربرد زیادی دارند و مصارف آنها بالا است به خاطر مزیت های مهمی هست که این سوله ها دارند. با توجه به این نکته تعداد بسیار زیادی از این نمونه های سوله دست دوم نیز بسیار زیاد است. دراین مطلب با آنها آشنا میشوید. 

  • برخورداری از استاندارد بین المللی
  • سرعت فوق العاده در طراحی و اجرای سوله
  • مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی
  • انعطاف پذیری درطراحی سوله (با طول دلخواه و قابل تغییر در آینده، عرض 10 تا 35 متر و ارتفاع 5 تا 12 متر)
  • سازگاری با محیط زیست به دلیل استفاده از ورق های گالوانیزه
  • مقاومت بالایسوله (در برابر توفان های تا 250 کیلومتر بر ساعت، زلزله 7 ریشتر)

سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی

هزینه ساخت سوله

هر صنعتی برای خود معیار هایی برای پیشرفت دارد اما یک معیار در میان همه صنعت گران ملاک و اساس است و آن اینکه کمترین هزینه ها را در بر داشته باشند.اما برای ساخت سوله و یا برای خرید سوله چگونه میتوان کمترین هزینه ها را در بر گرفت؟برای ساخت سوله باید این نکته را در نظر گرفت که ساخت از خرید سوله دست دوم گرانتر خواهد بود.پس ابتدا باید به سراغ فروش سوله دست دوم رفت.

در ادامه میتوانید با سایت ما همراه باشید:

خرید سوله دسته دوم 

ساخت سوله

خرید سوله

سوله دست دوم 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ