سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما از چیزی که نمی داند، پرسیده شود، از گفتن «نمی دانم» خجالت نکشد . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 96 اسفند 27 , ساعت 4:6 عصر

قیمت لوله پلی اتیلن | لیست قیمت لوله پلی اتیلن گازی

همانطور که شما میدانید قیمت های اصلی برای هر محصولی از اهمیت های بسیار زیادی برخوردار است.یعنی پیش از تهیه ی این لوله های پلی اتیلنی باید از قیمت های آنها و همچنین قیمت های دستگاه های جوش اطمینان حاصل کرد.پس ما در این مطلب به بررسی قیمت های این لوله ها خواهیم پرداخت.اما شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید.

قیمت اتصالات پلی اتیلن

 پیش ار پرداختن به قیمت لوله پلی اتیلن قصد داریم به معرفی لوله های پلی اتیلنبپردازیم و مخاطبان را با آن آشنا سازیم . این محصول با کاربرد صنعتی به خوبی توانسته است نیاز های صنایع سنگین پتروشیمی و پلایشگاهی را تامین ساخته و کالایی با کاربرد ویژه را عرضه کند. 

معرفی لوله پلی اتیلن

مناسب بودن لوله پلی اتیلن ویژگی هایی دارد که باعث شده بین مجریان طرح های انتقال پر مصرف شود. قیمت لوله پلی اتیلن نسبت به لوله های فلزی و مقاومت در برابر خورندگی مواد شیمیایی سبب افزایش استفاده از این سبک لوله ها شده است . باید توجه داشت که لوله پلی اتیلن در استحکلام بالا در زلزله و رانش زمین و در نتیجه طول عمر بسیار بالای آن میباشد و همانگونه که مطرح شد قیمت لوله پلی اتیلن بسیار مناسب تر از سایر لوله ها می باشد.

آَشنایی با قیمت لوله پلی اتیلن

در این مقاله تلاش داریم در زمینه لوله های پلی اتیلن و کاربرد آن ها آشنا شویم. برای آشنایی شما و معرفی لوله های پلی اتیلن باید گفت که این لوله ها جنس و نوع آنها از مواد پلی اتیلن است و کار آنها در این زمینه احداث خطوط انتقال عرضه مواد پلی اتیلن پالایشگاه ها هستند و قیمت لوله پلی اتیلن هر روزه در حال تغییر است.

 لذا قیمت این لوله ها هم روزانه تغییر میکند و شما به عنوان مصرف کننده این لوله ها باید در جریان تغییر قیمت های مواد پلی اتیلن باشید.


یکشنبه 96 اسفند 27 , ساعت 4:1 عصر

قیمت اتصالات پلی اتیلن |قیمت اتصالات پلی اتیلن فشار قوی

شما به عنوان یک مشتری پیش از خرید لوله های پلی اتیلنی باید از قیمت آنها طلع شوید.ما در این مطلب برای شما لیستی از قیمت های لوله های پلی اتیلنی و قیمت آنها خواهیم داد.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مفید و موثر است.میتوانید برای اطلاع دقیق از قیمت لوله های پلی اتیلن به سایت ما از طریق لینک زیر بپیوندید:

قیمت لوله پلی اتلین

خرید و فروش و قیمت اتصالات پلی اتیلن بر اساس اطلاعاتی است که شرکت تولیدی لوله پلی اتیلن بر روی آن ثبت کرده است. مواد اولیه یا گرید پلی اتیلن، قطر اسمی یا قطر بر حسب میلیمتر، ضخامت دیواره، فشار متحمله توسط لوله پلی اتیلن و وزن لوله پلی اتیلن، از مواد ثبت شده در زمان خرید و فروش است. تمامی موارد ذکر شده در قیمت لوله پلی اتیلن و همچنینقیمت اتصالات پلی اتیلن تاثیر گذارند. فشار های وارده بر لوله پلی اتیلن شرکت رتن کار بر حسب بار بسته به موارد مصرف لوله و قطر آن به ترتیب 4 اتمسفر ( بار )، 6 اتمسفر ( بار )، 10 اتمسفر ( بار )، 12?5 اتمسفر ( بار )، 16 اتمسفر ( بار ) می باشد.

لوله پلی اتیلن شرکت رتن کار که فشار بالا تر از 16 بار را تحمل می کنند به لوله پلی اتیلن فشار قوی معروف هستند. این لوله پلی اتیلن فشاری بین 16 تا 32 اتمسفر را متحمل می شوند و قطر بیشتر داشته و وزن بالا تر و قیمت لوله و اتصالات به همان نسبت بالا تر می رود. لیست قیمت لوله  پلی اتیلن فشار قوی شرکت رتن کار با توجه به متد های جدید و استفاده از گرید pe100 تولید می شوند و کاهش وزن داشته و کاهش قیمت لوله پلی اتیلن فشار قوی را به همراه دارد.

قیمت اتصالات پلی اتیلن بر اساس کاربرد های مختلف به شرح زیر می باشد.

  1. لوله و اتصالات پلی اتیلن فشار قوی گازی
  2. لوله و اتصالات پلی اتیلن فشار قوی آبرسان
  3.  اتصالات  پلی اتیلن فشار قوی تک جداره
  4. اتصالات فشار قوی فاضلابی
  5.  لوله پلی اتیلن فشار قوی تحت فشار

تمامی موارد ذکر شده در رابطه با فشار متحمله توسط لوله پلی اتیلن یکی از اصلی ترین پارامترهای تعیین قیمت اتصالات پلی اتیلن است.

قیمت اتصالات پلی اتیلن فشار قوی

یکی از مهمترین عواملی که در قیمت پروژه های لوله پلی اتیلن تاثیر گذار استقیمت اتصالات پلی اتیلن است.

این اتصالات شامل موارد ذکر شده در زیر هستند که می بایست در هنگام بهره گیری از خدمات و سرویس های وابسته به پلی اتیلن به آن ها توجه داشت. 

  1. اتصالات پیچی فشار قوی
  2.  اتصالات جوشی فشار قوی
  3.  اتصالات آبیاری قطره ای
  4.  اتصالات فاضلابی جوشی
  5.  اتصالات گازی الکتروفوژن

 قیمت اتصالات پلی اتیلن تابعی از محیط بوده و به شرایط نصب بستگی دارد. هر کدام از این اتصالات پلی اتیلن یک فشار خاص را می توانند تحمل کنند که بسته به نوع این فشار تقسیم بندی شده اند. قیمت اتصالات پلی اتیلن به ویژگی های اتصالات پلی اتیلن بستگی دارد، این اتصالات مقاومت در برابر مواد شیمیایی, خوردگی وساییدگی وارتعاشات ناشی از زمین لرزه، فشار و ضربه و زنگ زدگی دارند.

انعطاف پذیری بالا وهزینه بسیار پائین نصب واجرا و عدم نیاز به صاف وصیقلی بودن جداره داخلی وخارجی ,عدم رسوبگیری و افت فشار بسیارکم ناشی ازاصطکاک سطح داخلی ماشین آلات سنگین در زمان اجرای خطوط لوله‌های پلی اتیلن می باشد.این اتصالات آبیاری برای انواع لوله پلی اتیلن فشار قوی با سایز های اسمی زیر می باشند .

  1.  لوله پلی اتیلن فشار قوی 16 میلیمتری
  2. لوله پلی اتیلن فشار قوی 32 میلیمتری
  3. لوله پلی اتیلن فشار قوی 90 میلیمتری 
  4.  لوله پلی اتیلن فشار قوی 110 میلیمتری 
  5.  لوله پلی اتیلن فشار قوی 225 میلیمتری
  6. لوله پلی اتیلن فشار قوی 300 میلیمتری

اتصالات پلی اتیلن انواع مختلفی دارند که هر کدام از این اتصالات قیمتی متفاوت دارند در ادامه به برسسی قیمت انواع اتصالات پلی اتیلن می پردازیم.


یکشنبه 96 اسفند 13 , ساعت 11:20 عصر

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن قابلیت انتقال آب آشامیدنی، فاضلاب، موادشیمیایی،دوغاب و پسماندهای خطرناک و گازهای فشرده را دارد .
استفاده از لوله های پلی اتیلن در صنایع نفت و گاز سابقه ای طولانی دارد و در مقایسه با سایر لوله ها کمترین میزان تعمیر و نگهداری را برای توزیع گاز شهری دارد.

 امروزه استفاده از لوله های پلی اتیلن در شبکه های آبرسانی رو به رشد بوده و مدیران پروژه های اجرائی در اکثر مواقع لوله‌ پلی اتیلن را جایگزین انواع دیگر لوله‌ها نموده‌اند .استحکام و دوام و روش نصب آسان لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن در این تصمیم گیری مدیران اجرایی بسیار موثر بوده است.

از این رو به دلیل ویژگی های لوله پلی اتیلن در اکثر پروژه های فعلی تلاش بر این است که از این محصول استفاده شده تا بازدهی پروژه به حداکثر رسیده تا رضایتی دو طرفه نیز کسب شود. علاوه بر این مجموعه روتن کار در تلاش است تا با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و برترین ماشین آلات همگام با استانداردهای بین المللی، با کیفیت ترین لوله های پلی اتیلن را تولید نماید.

لوله پلی اتیلن و صنعت تولید انواع لوله پلی اتیلن و دیگر محصولات آن در پنجاه سال گذشته پیشرفت‌هایی در راستای بالاتر بردن کیفیت داشته است که خود را به عنوان جایگزین مناسبی برای انواع دیگر لوله‌ها اعم از فولادی, چدنی, GRP و PVC مطرح نموده است.

 امروزه سیستم های لوله کشی پلی اتیلن (HDPE) در حوزه وسیعی از خطوط لوله شهری، صنعتی، دریایی، حفاری، دفن زباله و کشاورزی به کار می روند. کاربرد مطلوب لوله‌های پلی اتیلن در موقعیت هایی چون سطح زمین، حالت مدفون، شناور و سطوح زیر دریا آزمایش و به اثبات رسیده است.

.با توجه به همه این موارد باید به شما این نکته رانیز یاد آوری کرد که لوله های پلی اتیلن در کاربرد های بسیار زیادی منجمله لوله پلی اتیلن تحت فشار، لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای دارند .

شرکت روتن کار به عنوان یکی از پیشگامان صنعت آب و تجهیزات انتقال ، متناسب با فعالیت های مختلف و براساس کاربرد انواع مختلفی از لوله ها و اتصالات پلی اتیلن را در اختیار متقاضیان قرار میدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید از طریق لینک های زیر درخواست های خود را مطرح نمایید.

 

قیمت لوله پلی اتیلن


قیمت اتصالات پلی اتیلن

 

 

قیمت لوله پلی اتیلن

هر صنعتگر یا کشاورزی که قصد استفاده از لوله پلی اتیلن را دارد باید به این نکته توجه داشته باشد که قیمت لوله پلی اتیلن مورد نظر آن به چه میزان خواهد بود.

به همین منظور ما در این مطلب برای شما به بررسی قیمت اتصالات پلی اتیلن خواهیم پرداخت. لوله های پلی اتیلن از مواد pe40, pe63, pe80 و pe100 ساخته میشوند. به نسبت خلوص مواد اولیه تولید لوله، قیمت نهایی این لوله ها متفاوت هستند.

 منظور از خلوص مواد میزان ترکیب مواد اولیه با مواد ضایعاتی هست. مواد اولیه ضایعاتی از آسیاب کردن لوله های پلی اتیلن مصرف شده ساخته میشوند. لوله های پلی اتیلنی که با مواد ضایعاتی مثل گرانول یا کامپاند ساخته میشوند کاربردهای خاص خود را دارند..

 مثلا برای غلاف کابل های برق یا فیبر نوری استفاده میشوند. اما برای کاربردهای حساس و تحت فشار و یا پروژه ای که جوش پلی اتیلن در آن نیاز هست باید از لوله های با کیفیت بالا استفاده کرد. اغلب تولید کنندگان لوله پلی اتیلن از ضایعات خط تولید خودشان در لوله های تولیدی خود استفاده میکنند.

 

قیمت اتصالات پلی اتیلن

قیمت  اتصالات پلی اتیلن شامل اتصالات پیچی و جوشی پلی اتیلن در جهت انجام عملیات انتقال آب به صورت فشار قوی نیز انجام عملیات فاضلاب به صورت کم فشار مورد استفاده قرار می گیرد . بزرگترین مزیت استفاده ازاین اتصالات پلی اتیلن در زمینه فاضلاب ضخامت این اتصالات در مقایسه باتولیدات پوشفیت که بصورت پلی پروپلن تولید می شود که تحمل فشار داخلی وخارجی وعمر مفیدتری را باعث می شود.

 این اتصالات درموارد فشار بالا و انتقال آب و فاضلاب یکی از از مرقون به صرفه ترین محصولات داخلی می باشد. انجام عملیات در موارد جوشی بوسیله دستگاهای جوشی پلی اتیلن ، دستگاه الکتروفیوژن که به راکت پلی اتیلن در سایزهای مختلف می باشد شناخته می شود.

یکی از مزیت های مهم این مجموعه تولید سایزهای مختلف از 20 الی 400که در مجموعه اتصالات جوشی قرار می گیرد.  مورد توجه قرار گرفته به همین دلیل پیشنهاد اولیه توسط اکثر واحد های فروش می باشد.

 

 


جمعه 96 اسفند 11 , ساعت 2:12 عصر

     سوله دست دوم

سوله دست دوم مهم ترین سازه صنعتی برای راه اندازی کسب و کار های صنعتی تلقی میشود و لازم است  در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشیم.

در صورت تامبن زیر ساخت ها و بالابردن توان بازسازی و مهندسی سازه میتوان از سوله دست دوم و باز سازی سوله هایی که قبلا کار می کرده اند استفاده کرد .

سوله دست دوم در عین اینکه میتواند راه گشای مشکلات ما در تامین سازه های صنعتی باشد . ریسک های زیادی با خود به همراه دارد از این رو دانستن اطلاعات کافی در باره ساختمان آن ها میتواند میزان ریسک ها را به خوبی کاهش دهد.

توان تامین سوله های دست دوم شاید به علت پیچیدگی بازسازی تعمیرات فرایند ساده ای نباشد . از این رو نیاز است تا با توجه  توان بالای فنی ومهندسی مورد نیاز فرایند بازسازی و ترمیم سوله توسط شرکت های با توان فنی بالا و برخوردار از نیروی مهندسی انجام پذیرد .

 

قیمت سوله دست دوم

 

بانک سوله ایران با بهره گیری از نیروی های فنی و مهندسی و همچنین تیم های اجرایی متعدد و مراکز دپو متعدد در ایران توانسته است خود را در زمره شرکت های خدمات دهنده سوله دست دوم  با توان بالا قرار دهد.

از این رو با بهره گیری از دانش فنی و مهندسی فرایند اصلاح و ترمیم بخش های آسیب دیده در این مرکز با دقت بالا و براساس نقشه سازه انجام میگیرد و اقدامات لازم در جهت ترمیم سازه با نظارت مهندسین مجرب انجام می پذیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر لینک های زیر را دنبال کنید .

 

خرید سوله دست دوم
فروش سوله دست دوم

 

ساخت اسکلت فلزی

ساخت اسکلت فلزی بنا به عنوان یکی از راه کار های ساخت و ساز های نوین شناخته می شود.

برای ساخت ساختمان های بزرگ و سازه های عظیم راه های بسیار زیادی وجود دارد اما یکی از بهترین این راه ها و شیوه ها را میتوان اسکلت فلزی دانست.

اسکلت فلزی

در مورد کارایی و محبوبیت های این سازه ها بد نیست بدانیم . بزرگترین کشور ها در ساخت سازه های عظیم از اسکلت فلزی استفاده میکنند.

ساخت اسکلت فلزی می تواند علاوه و کاهش هزینه های ساخت و ساز ، وزن نهایی سازه را کاهش داده و امکان ساخت و ساز امن تر را فراهم کند.

برای ساخت اسکلت فلزی در کارخانه ها ابزار و لوازم خاصی لازم است و هر کارخانه ای قادر به ساخت اسکلت فلزی نخواهد بود و هر گروهی با هر سطح فنی و دانشی توانایی راه اندازی خط تولید اسکلت فلزی را نخواهند داشت.

در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه داشته باشید می توانید از طریق لینک های زیر با ما در ارتباط باشید.

قیمت ساخت اسکلت فلزی

فروش اسکلت فلزی

 

ساخت سوله

بهره برداری از سوله دست دوم برای بسیاری از صنعتگران مهم و مفید وبوده است اما بعضی از صنعتگران قصد دارند که سوله آماده استفاده نکنند و با  ساخت سوله  اختصاصی برای خود کارگاه یا سوله خود را راه اندازی کنند.

سوله  سازه‌ای فلزی با سقف شیب‌دار بوده که محاسبات فنی خاص برای طراحی ساخت سوله نیاز دارد. اگر بخواهیم به مکان هایی که سوله در آن ها استفاده می شود، اشاره کنیم، می توانیم به  اسکلت ساختمان، مرغداری، تعمیرگاه، فروشگاه، کارخانه و سالن های ورزشی اشاره کرد.

به خاطر اینکه ابعاد تیرها و ستون ها بزرگ است، باید از تیرورق در پروفیل های سوله استفاده کرد. در ساخت سوله ، طراحی سوله با سایز سازه ها متفاوت است زیرا در صنعت بیشتر استفاده می شود.

 قاب ها در سوله دارای شیب بوده و دهانه ها نسبت به سایز سازه ها بزرگتر می باشد . سازه های نو متناسب با نیاز های موجود ساخته و بر اساس برنامه ریزی های دقیق و برآورد های مهندسی هزینه ساخت سوله اعلام می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید لینک های زیر دنبال کنید.

قیمت ساخت سوله

 

بانک سوله ایران در تلاش است تا مناسب ترین ماده خام اولیه و مهندسی ترین طرح های ساخت سوله را ارائه داده و با بهره گیری از ماشین آلات و نیروی فنی و مهندسی قوی ، تلاش خود را برای کاهش هزینه ساخت سوله به کار خواهد بست .

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

سوله ارزان

 

 

 


پنج شنبه 96 اسفند 10 , ساعت 10:20 عصر

نکاتی مهم برای ساخت اسکلت فلزی

پیش ازاین شاید با شما درباره ساختمان های اسکلت فلزی بسیار صحبت کرده باشیم.اما در این مطلب هدف برا این قرار گرفته است تا شما را کمی بیشتر با این نکات و همچنین نکاتی برای ساخت اسکلت فلزی بدهیم.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مفید خواهد بود.

در این مقاله به معرفی نکاتی مهم از ساخت اسکلت فلزی خواهیم پرداخت با ما همراه باشید تا با خدمات ویژه بانک سوله ایران آشنا شوید . از این رو در گام نخست خدمات کلیدی بانک سوله ایران را معرفی خواهیم کرد. 

سوله دست دوم 

ساخت سوله 

 

ساخت اسکلت فلزی چگونه است ؟<\/h3>

بسیاری از مردم بر این باورند که استفاده از ساختمان های اسکلت فلزی میتواند برای آنها بسیار هزینه بر تر و همیچنین در دراز مدت برای آنها ایمنی کمتری را رقم خواهد زد.

اما لازم است که شما به این نکته توجه داشته باشید که ساخت اسکلت فلزی شما به چه منظور خواهد بود.همانطور که در سطح شهر میبینید بسیاری از سوله دست دوم موجود در شهر از این اسکلت فلزی ها استفاده کرده اند.

بسیار خب ما در این مطلب برای شماپاسخ هایی درباره این مشکلات در نظر خواهیم گرفت اما لازم است که پیش از بررسی این مشکلات کمی درباره ساخت اسکلت فلزی ، سوله دست دوم ، اسکلت فلزی و موارد دیگر در سایت ما اطلاعات کسب کنید.

به دلیل اینکه یکی از مصالح  پر کاربرد در ساختمان سازی اسکلت است و از جهت دیگری اسکلت اکثر ساختمان ها یا فلزی یا بتنی است آشنایی با مراحل ساخت اسکلت فلزی در تصمیم گیری کادر اجرایی و مهندسین بسیارموثر میباشد.


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ