سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر آلودگی دلهایتان یا پرگویی شما نبود، آنچه را من می شنوم، می شنیدید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 96 دی 26 , ساعت 9:19 عصر

سوله های بادی 

در مطالب قبلی بسیار برای شما درباره سوله های نو سوله دست دوم مختلف صحبت کرده ایم اما در این مطلب میخواهیم برای شا درباره یکی از اصلی ترین نمونه های این سوله یعنی سوله های بادی صحبت کنیم.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

در این مطلب به طور کامل معرفی میکنیم و شما میتوانید از ساخت سوله از این نوع به نام سوله ی بادی آشنا شوید . در این زمینه مطالبی که تهیه شده بسیار مفید می باشد و به این صورت است که این سوله ها نیرو هایی که وجود دارد را به وسیله ی هوا و با استفاده از پوسته هایی با تنظیم داخلی انتقال میدهند.  این سازه‌ها فقط نیروهای کشش را از طریق سطح پوسته انتقال می‌دهند.وقتی که پوسته‌ها یک حجم یا تعدادی از احجام جداگانه را کاملاً احاطه می‌کنند، می‌توانند به تنهایی به وسیله فشار داخلی خود پیش تنیده شوند. در این حالت به آن‌ها سازه‌های هوایی یا بادی گفته می‌شود.در عین این که استفادهاز پوسته‌های قابل ارتجاع برای مدل‌های مطالعاتی مفید است، در واقعیت تمامی سازه‌های بزرگ پوسته‌ای از مصالح با حداقل کشش در زیر بار ساخته می‌شوند. شکل نهایی به وسیله شکل گیری پانل‌های پارچه‌ای یک لایه قبل از ساخت، تقریباً با همان حالتی که چادرها شکل می‌گیرند، تعیین می‌گردد.

سوله دست دوم

معرفی سوله های بادی 

آیا در مورد سوله بادی اطلاعتی دارید و آنها را می شناسید؟در مورد اینکه سوله ها در نوع خود متفاوت هستند اطلاع دارید و میدانید که سوله ها به خاطر همین کاربرد متفاوت و بسیار زیاد آنها در صنعت از بهترین سازه ها شناخته شده اند و بسیار زیبا و به شکلها مختلف هستند. یک نمونه از این سوله ها سوله بادی هستند. این سوله ها در برکزاری مراسمات مثل جشنواره ها ، همایش ها،مینارها،و نمایشگاهها هستند. ویژگی ضدآب دارند و در فضای باز استفاده میشوند. قابلیت باد شدن توسط پمپ های بادی را دارند. سرعت عمل در احرای ساخت را دارند.بنابراین استفاده از سوله دست دوم بادی و نمونه های مختلفی قابل استفاده برای شما است.

قیمت سوله دست دوم

همیشه تذکر ما برای شما این بوده است که اگر در ابتدای شروع فعالیتی صنعتی برای خود هستید از سوله های دست دوم استفاده کنید.اما در ادامه این مطلب برای شما خواهیم گفت که آیا این سوله آماده هستند؟قیمت سوله دست دوم چهقدر است؟آیا فروش سوله دست دوم به راحتی انجام میشود؟و اینکه ما چگونه میتوانیم خرید سوله دست دوم را انجام دهیم؟پاسخ همه این نیاز های خود را در سایت ما و یا با کیلک بر لینک های زیر بدست آورید.

خرید سوله دست دوم

فروش سوله دست دوم

قیمت سوله دست دوم

سوله آماده

سوله دست دوم


سه شنبه 96 دی 26 , ساعت 8:5 عصر

 ساخت سوله ی ورزشی

سوله ها در انواع مختلفی ساخته میشوند و برای بسیاری از مکان ها طراحی و برنامه ریزی جداگانه دارند . بسیاری از مواردی که این سوله ها ساخته میشوند مثل سالن های ورزشی بسیار  اهمیت دارند در مورد اینکه بخواهید سوله را برای سالن های ورزشی طراحی و اجرا کنید باید با آن آشنا باشید . شما برای ساخت سالن ورزشی می توانید ابعاد سالن ، وزن سازه ( در صورت اطلاع ) نقشه، دهانه و … را برای ما از طریق فرم صفحه ساخت اسکلت فلزی ارسال کنید. ساخت سالن ورزشی هم یکی از بخش های سوله سازی است که برای آن متخصصین و کادر مهندسین بسیاری فعالیت میکنند و ارائه ی خدمات در سطح کشور را میدهند.با این تفاسیر باز هم برای افرادی که قصد شروع به کار در این حرفه را دارند استفاده از سوله دست دوم بهتر است.

مزیت های سوله های UBM 

در مطالب قبلی شما با سوله های UBM آشنا شدید و کاربرد آنها نیز مشخص شد . این نکته را در مورد این سوله ها میدانید که بسیار زیاد کاربردی هستند . دلیل اینکه کاربرد زیادی دارند و مصارف آنها بالا است به خاطر مزیت های مهمی هست که این سوله ها دارند. با توجه به این نکته تعداد بسیار زیادی از این نمونه های سوله دست دوم نیز بسیار زیاد است. دراین مطلب با آنها آشنا میشوید. 

  • برخورداری از استاندارد بین المللی
  • سرعت فوق العاده در طراحی و اجرای سوله
  • مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی
  • انعطاف پذیری درطراحی سوله (با طول دلخواه و قابل تغییر در آینده، عرض 10 تا 35 متر و ارتفاع 5 تا 12 متر)
  • سازگاری با محیط زیست به دلیل استفاده از ورق های گالوانیزه
  • مقاومت بالایسوله (در برابر توفان های تا 250 کیلومتر بر ساعت، زلزله 7 ریشتر)

سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی

هزینه ساخت سوله

هر صنعتی برای خود معیار هایی برای پیشرفت دارد اما یک معیار در میان همه صنعت گران ملاک و اساس است و آن اینکه کمترین هزینه ها را در بر داشته باشند.اما برای ساخت سوله و یا برای خرید سوله چگونه میتوان کمترین هزینه ها را در بر گرفت؟برای ساخت سوله باید این نکته را در نظر گرفت که ساخت از خرید سوله دست دوم گرانتر خواهد بود.پس ابتدا باید به سراغ فروش سوله دست دوم رفت.

در ادامه میتوانید با سایت ما همراه باشید:

خرید سوله دسته دوم 

ساخت سوله

خرید سوله

سوله دست دوم 


شنبه 96 دی 23 , ساعت 11:41 عصر

ساخت سوله در شهر همدان 

در طول سالیان زیادی در شهر همدان در زینه ی ساخت سول و سوله دست دوم خدمات زیادی را انجام داده و توانسته باسلیقه ها و مهارت هایی که در این زمینه داشته و بدست آورده برای مشتریان خدمات زیاد و جلب رضایت آنها را در بر دارد لذا در خصوص ساخت سوله در همدان ، به هموطنان همدانی عزیز پیشنهاد می کنیم از این خدمات استفاده کنند . 

این شرکت ها ابتدا  به بررسی های دقیق عمرانی می پردازند و نکات و موارد مهم برای دستیابی به هوای مناسب درون سالن را از همان آغاز ساخت سوله در نظر می گیرند و بهترین راه کارها را پیشنهاد و به اجرا می رسانند.

سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی

سوله دست دوم در همدان 

در زمینه ی خدماتی که شهرهمدان برای مشتریان در زمینه ی سوله دست دوم و ساخت سوله انجام داده است بسیار زیاد بوده و با وجود گستردگی زیادی که این سوله ها دارند و از لحاظ وزن و مواد ساخته شده با قیمتهای متفاوت و عالی به مشتریان و درخواست کنندگان پیشنهاد داده میشود. .

این کمپانی به ارائه خدماتی از قبیل موارد زیر می پردازد :

به ساخت سوله در شهرستان های سراسر ایران می پردازد.
معرفی بهترین شرکت ها برای فروش سوله 
معرفی بهترین شرکت ها برای خرید سوله
بهترین و معتبرترین شرکت ها برای ساخت سوله 
ویژگی های خرید و فروش سوله دست دوم
فروش سوله دست دوم در شهرستان ها
قیمت سوله دست دوم و....

فروش اسکلت فلزی

بسیاری از صنعتگران و ساختمان ساز ها در دنیای امروز از ساخت اسکلت فلزی برای ساخته های خود استفاده میکنند.اما این ساختمان های اسکلت فلزی را چگونه باید ساخت؟کاربرد های این ساختمان ها کجاست؟ما برای شما پاسخ های بی نظیری را در نظر گرفته ایم اما برای برای دستیابی به نکاتی برای ساخت اسکلت فلزی و کاربرد های آنها به سایت ما مراجعه کنید.

در ادامه میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید

ساخت اسکلت فلزی

اسکلت فلزی

برای آشنایی با خدمات دیگر ما میتوانید به:

ساخت سوله
سوله دست دوم


جمعه 96 دی 22 , ساعت 1:29 عصر

خرید سوله در بابل

بابل نام دیگر شهرهایی است که برای سوله سازی فعالیت های زیادی را انجام میدهد. فعالیتهایی نظیر ساخت و فروش سوله ی صنعتی ،تولید و طراحی سازه های فلزی سبک و سنگین و ارائه ی آنها به در خواست کنندگان با کیفیت بالا است . در مورد سوله دست دوم در این شهر خدمات مورد نیاز مشتری انجام میشود . میدانید که افراد مدعی فروش سوله دست دوم این سوله ها را به عنوان دست دوم نمیفروشند و برچسب نو برآنها میزنند. اما برای اطمینان شما نسبت به این سوله های دست دوم در بابل میتوانید باکیفیت و هزینه ی دست دوم و مناسب در حد نو خریداری کنید.

خرید سوله ی دست دوم در آمل

ساخت انواع سوله با دهانه های مختلف و بنا به نوع شرایط آب و هوایی در شهر آمل ارائه میشود.خدمات مهم در این زمینه با کادر متخصص و ماهر در زمینه ی سوله دست دوم در خدمت شما میباشد. سوله هایی که در این شهر و شرکت های بزرگ آن وجود دارد کاملا و با کیفیا مونتاژ میشود و در زمان خیلی کوتاه تحویل داده میشود. باید در نظر گرفت که هزینه های آن نیز مناسب است. محاسباتی که در این سازه ها انجام شده با استاندارد های روز دنیا انجام شده و با طراحی و برنامه ریزی دقیق ساخته میشود.

سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی

سوله آماده

بسیاری از صنعت گران با این هدف به سر میبرند که از سوله آماده برای شروع صنعت خود استفاده کنند.ما در این مطلب برای شما به این نکات اشاره خواهیم کرد که چگونه میتوان از سوله آماده تحویل استفاده کرد.پس ادامه این مطلب را در سایت ما از دست ندهید.میتوانید برای مراجعه به سایت از کلمات زیر استفاده کنید.

سوله آماده

سوله آماده تحویل


جمعه 96 دی 15 , ساعت 1:41 صبح

خرید سوله ی دست دوم در هرمزگان

 با سوله دست دوم و کارایی مهم آن آشنا هستید و میدانید که این سوله ها برای کار های اولیه ی شما در زمینه ی کسب و کار بسیار عالی هتند. این سوله ها جزء مناسب ترین سوله ها شناخته شده اند و در بسیاری از شهر ستان ها تولید میشود. یکی از این استان ها ، استان هرمزگان است. هرمزگان با سابقه ی در خشان خود در امر تولید سوله بسیار موفق بوده قیمت سوله ها به خاطر خدمات مختلفی که دارند متفاوت هستند و شما میتوانید از سوله های بزرگ و باکیفیت در استان هرمزگان استفاده و خرید کنید .خرید و فروش سوله دست دوم در این شهرستان و استان حتی با وجود چنین آب و هوایی بی نظیر است.

خرید سوله در آمل

آمل یکی دیگر از شهر های سوله سای در ایران است ک ه فعالیت های زیادی را در زمینه ی سوله سازی در شهر آمل انجام داده است. در زمینه ی خدمات سوله و خریدو فروش اقدامات زیادی را شرایط ویژه در اختیار مشتریان قرار داده است.  ویژگی خاص و مهم این شهر اجاره سوله های مختلف و بزرگ و خدمات مورد نیاز در امر سوله سازی میباشد. در مورد سوله دست دومدر شهر آمل نیز بهترین سوله ها را با کیفیت عالی در اختیار کسانی که نیاز به پرداخت هزینه ی کم در شروع کار دارند را در اختیار قرار میدهند.

سوله ارزان

بسیاری از صنعت گران به دنیال این مورد هستند که از سوله ارزان برای شروع صنعت خود استفاده کنند ما در این مطلب به بررسی راهکارهایی برای استفاده از سوله آماده و سوله آماده تحویل و همچنین خرید سوله دست دوم به شما خواهیم داد.

برای آشنایی بهتر با خدمات شرکت با ما همراه باشید:

سوله ارزان

سوله آماده

سوله آماده تحویل

ساخت اسکلت فلزی

سوله دست دوم

ساخت سوله


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ