سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خیرخواهی، دوستی به بار می آورد . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 97 آبان 13 , ساعت 12:0 صبح

طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه 

طراحی دکوراسیون داخلی یا آنچه در نگاه عام به آن طراحی دکور گفته می شود، می تواند به عنوان یکی از فعالیت های اساسی در حوزه محبوبیت کسب و کار تلقی گردد. از این رو توجه به آن می تواند در کسب میزان رضایت مندی مشتری و فروش تاثیر مستقیم داشته باشد. باید توجه داشت که لزوم توجه به اصول اجرا و طراحی دکور می تواند علاوه بر ایجاد رضایت در مشتریان میزان اعتماد به نفس سرویس دهنده و یا فروشنده را نیز تقویت کند.

 

در این مقاله تلاش داریم با در نظر گرفتن میزان اهمیت معماری و سبک های مختلف آن متناسب با کسب و کار های مختلف، با ارائه مثال هایی متنوع به مقوله اهمیت دکور سازی داخلی و کارکرد های آن در کسب و کار های مختلف بپردازیم.

طراحی دکوراسیون داروخانه

طراحی دکور داروخانه

طراحی دکوراسیون داروخانه ، به سبک امروزی چند سالی است که متداول شده است. از این رو با مراجعه به داروخانه های جدید شاهد بخش بندی ها و دکور های زیبای اجرا شده در این مراکز هستیم . اغلب مراجعین به دارو خانه ها افرادی هستند که به دلیل بیماری خود یا نزدیکان خود، دچار ناراحتی بوده و اندوهگین هستند. استفاده از رنگ های روشن و آرامش بخش به ویژه سفید، شیری و کرم و رنگ هایی از این خانواده ها سبب القا ارامش در مراجعین به این مراکز شده است.

چنانچه مطالعات علمی و عملی نشان داده است، در داروخانه هایی که طراحی دکور داروخانه با بهره گیری از متد های نوین معماری داخلی انجام شده، میزان همهمه و درگیری های ناشی از اختلافات بین پرسنل و مراجعین به میزان زیادی کاهش یافته است و این مراکز توانسته اند در بلند مدت تاثیر فعالیت های خود را در میزان فروش خود مشاهده کنند.

علم طراحی دکوراسیون

دکور مغازه پوشاک زنانه

مغازه های فروش پوشاک زنانه و مردانه الزاما نیازمند دکور حرفه ای برای معرفی محصولات به مشتریان هستند. بی شک توجه به این نکته ضروری است که باید در طراحی و اجرای این دکور ها از فضای موجود بیشترین استفاده را برد . از این رو لازم است توجه داشته باشیم که ساده و در عین حال جذاب بودن دکوراسیون می تواند تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتریان داشته باشد. لازم است به این موضوع توجه زیادی داشته باشیم که می توان با بهره گیری از فضای ایجاد شده تاثیر بسیار زیادی بر فروش خود داشته باشیم. عموما مغازه ها در حوزه پوشاک بیش از سایر فروشگاه ها نیاز به دکور سازی دارند و البته شایان ذکر است که طراحی دکور مغازه پوشاک زنانهمی تواند اهمیت بیشتری نسبت به سایر موارد داشته باشد.

 

طراحی دکور آرایشگاه زنانه

آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی می توانند به عنوان یکی از جذاب ترین فعالیت ها برای طراحان دکوراسیون تلقی گردند، این حوزه فعالیت به دلیل خاص بودن و میزان درامد حاصل از فعالیت می تواند به عنوان یکی از بارز ترین راه کار های شناسایی کسب و کار ها باشد.

طراحی دکوراسیون آرایشگاه زنانه از آنجایی اهمیت زیادی دارد که می تواند نقش مستقیمی در برند سازی یک سالن زیبایی داشته باشد، توجه داشته باشید که عموم برند های مطرح در این حوزه طراحی و اجرای فوق العاده ای در این حوزه دارند و توانسته اند از نتایج روحی و روانی این مسائل به خوبی بهره مند شوند.

از این رو انتخاب طرح های مدرن با در نظر گرفتن سلایق بومی می تواند در اثر گذاری بیشتر و اعتماد سازی مشتریان موفق عمل کند.

علم طراحی دکوراسیون

طراحی دکوراسیون کلینیک دندانپزشکی

با توجه به تاثیرات روحی و روانی بیان شده در بخش قبل به خوبی مشخص است که می توان نتایج دکوراسیون مناسب را بر اعتماد سازی، میزان فروش و آرامش مشتریان دید . یکی از مهم ترین این قبیل فعالیت ها مربوط به پزشکان و حوزه های مربوط به خدمات سلامتی است. از این رو می توان نمونه های بسیار درخشانی از این صنعت را در حوزه های مختلف دید. مطب های دندانپزشکی ، کلینیک های درمانی تخصصی و درمانگاه ها و بیمارستان ها نمونه های بارز برای این قبیل فعالیت ها هستند که می توان به آن ها اشاره کرد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ