سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه برادرش را در کاری ناپسند ببیند و بتواند او را از آن بازدارد و این کار را نکند، به او خیانت کرده است . [امام صادق علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 بهمن 18 , ساعت 12:45 صبح

خانه های ویلایی، رویایی دست نیافتنی در شهر های بزرگ

چه قدر زود خانه های رویایی نسل قدیم به به رویای دست نیافتنی نسل های جدید تر بدل شد. رشد شهر نشینی و گسترش ساخت و ساز های عمودی هر روز بیش از پیش از نور خورشید را از خانه ها دور کرد. خانه هایی که حیاطشان محل بازی و شیطنت های کودکانه بود و اتاق های تو در تویشان زنده کننده خاطرات بی شمار، چه بخواهیم و چه نخواهیم این سبک از زندگی توانسته است جایگزین خانه های ویلایی شود و هر روز آن ها را به حاشیه شهر ها براند، اما هنوز بسیارند افرادی که دلشان تنگ می شود برای آبیاری درختان حیاط، بر پا کردن منقل برای کباب و چای زغالی و نشاط عصرانه روزهای بهاری در حیاط خانه، همین رویا نسل جدید ویلا سازی را هدایت و پرورش داد. تا بتواند نیاز های جدید را مرتفع سازد.

خرید ویلا ارزان در سهیلیه کرج

ویلا در مناطق حوش آب و هوای حاشیه شهر ها

ویلا سازی مدرن اغلب به مناطق خوش آب و هوا هدایت شده است و بیشترین تراکم ویلاسازی و خریدو فروش ویلا را در مناطق شمالی کشور به خاطر آب و هوای استثنایی خطه شمالی کشور شاهد هستیم . اما این ساخت و ساز ها به مناطق شمالی کشور محدود نشده است و مناطق مختلف ایران با توجه به وسعت شهرنشینی و آپارتمان نشینی شاهد گسترش ساخت و ساز ویلاهای تفریحی در مناطق خوش آب و هوای مجاور به منطقه است. این گسترش از شمالی ترین مناطق کشور تا جنوبی ترین مکان ها توسعه یافته است. اما اغلب تمایل به ساخت و ساز ویلاهایی است که در مناطق کوهپایه ای برای گذران بهار و تابستان و اوقات فراغت کاربرد دارند. تهران، شیراز، اسفهان، کرج و مشهد و تبریز به عنوان مناطقی محسوب می شوند که خری و فروش ویلا در مناطق مجاور آن ها عمومیت بیشتری یافته است .

گسترش ویلاسازی در مناطق حومه پایتخت

هر روز مرز بین تهران و کرج کمرنگ تر شده و شاهد پروزه های مسکونی در این مناطق هستیم و به زودی ممکن است که دیگر فضای غیر مسکونی در در حد افصل این دو شهر نباشد. بی شک آپارتمان های سر به فلک کشیده سبب شده است تا بسیاری از خانواده ها با سطح درآمد متوسط رو به بالا به گزینه های دیگری برای گذران اوقات فراغت خود فکر کنند. امروزه اکثر خانواده ها برای تعطیلات راهی نقاط شمالی کشور می شوندکه این موضوع خود می تواند سبب ایجاد ترافیک بیشتری در مسیر های منتهی به مناطق شمالی باشد، که خود این عامل تمایل به مسافرت به شمال را برای گذران اوقات فراغت کاهش  می دهد.

در مناطق شمال شرقی تهران و در جاده فیروز کوه بخش هایی مثل دماوند، گیلانوند، رودهن، بومهن و پل سفید توانسته اند بیشترین میزان ساخت و ساز و خرید و فروش ویلا را داشته باشند، چون هم آب و هوای مناسبی دارند و هم از نظر نزدیکی به تهران گزینه ی مناسب برای ساکنان شرق تهران محسوب می شوند. در غرب و شمال غرب، مناطق منتهی جاده چالوس، برقان، طالقان، سهیلیه و مناطقی از این دست گزین هایی مناسب برای خرید و ساخت و ساز ویلا محسوب می شوند.

بهترین مکان خرید ویلا در مناطق غرب تهران

قیمت، امکانات رفاهی و تفریحی، دسترس پذیری از مهم ترین آیتم ها در خرید ویلای تفریحی محسوب می شودو با توجه به گسترش مناطق حومه پایتخت، شهرک سهیلیه کرج به دلیل آب و هوا و امکانات در دستر س و نزدیکی به پایتخت و همچنین گزینه ای مهم با عنوان مناسب بودن قیمت ویلا در سهیلیه کرج می تواند مورد توجه قرار بگیرد.

قیمت ویلا در سهیلیه کرج

خرید ویلا در سهیلیه کرج

با توجه به ویژگی های مثبت و قیمت مناسب ویلا در این منطقه فروش ویلا در سهیلیه کرج رونق مناسبی به خود گرفته است و گروه های زیادی تحت عناوین مشاوران خرید و فروش ویلا در این منطقه فعالیت می کنند، که این خود می تواند سبب ایجاد رقابت برای فروش ویلا شده و البته مدیریت صحیح آن می تواند سبب ایجاد رقابت سازنده و به نفع مشتری باشد. می توانید برای خرید آسان و بی دغدغه با گروه مشاوران سهیلیه کرج در ارتباط باشید تا بتوانید از خدمات خرید ویلا ارزان در سهیلیه کرج برخوردار باشید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ