سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای را دوست بدارد، او رابا عبرت ها پند می دهد. [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 95 اردیبهشت 10 , ساعت 12:0 صبح

خرید کانکس در ایران 

 

از دیرباز ایرانیان افرادی بوده اند که برای تفریح و گذراندن اوقات خوش برای خود  بوده اند و هستند. همین امر سبب شده است که تمامی ایرانیان در هر کجای  ایران که باشند از شمال تا جنوب به دنبال ساخت خانه های ویلایی و یا ویلا هایی در میان باغ و نزدیک به دریا یا رود خانه های نزدیک خود باشند. از طرفی با توجه به مشکلات اقتصادی که در دنیای امروز و در ایران فراگیر شده است بسیاری از مردم پشت هزینه های بالای ساخت ویلا با مشکلاتی روبرو شده اند. این دو عامل با هم سبب شده است که بسیاری از مردم به فکر استفاده از خانه های پیش ساخته و کانکس های ویلایی باشند .از این رو گروه های صنعتی بسیار زیادی اقدام به ساخت و تولید این خانه های پیش ساخته کرده اند تا علاوه بر تامین نیاز های مردم بتوانند قیمت این کالای پایین و متناسب با نیاز های مردم نگه دارند.

یکی از مهمترین این گروه های صنعتی را میتوانیم گروه صنعتی مبین کانیتن بدانیم که با در اختیار داشتن برترین کادر کشوری و با بهترین ابزار های روز دنیا به ساخت و تولید این خانه های پیش ساخته میپردازد .

شما میتوانید با مراجعه به این وبسایت از دیگر خدمات این شرکت آشنا شوید.

 

کانکی ویلایی

دلایل محبوبیت فروش کانکس

این هزینه های پایین در خرید کانکس این موضوع را فراهم کرده است که بسیاری از مردمی که از ناتوانی در خرید خانه های ویلایی و یا آپارتمان ها رنج میبرند و از طرفی مشتاق مهاجرت به شهر های بزرگ هستند در اطراف شهر های بزرگ و صنعتی به سراغ این کانکس ها بروند و به استفاده از آنها در زمین های اطراف و یا حتی سقف ها و حیاط های خانه های دیگر بپردازند.

برخی از افراد سودجو نیز از این موقعیت ها استفاده کرده و با خرید و نصب این سازه های پیش ساخته و رهن و اجاره دادن آنها به افراد دیگر بازار کاری بسیار خوبی را برای خود فراهم آورده اند .

اما از آنجایی که این فعالیت ها خلاف قوانین هستند قوه قضاییه و انجمن های مربوط اقدام به برخورد های قانونی با این افراد کرده اند.

انواع مختلف و متفاوتی از این محصولات روانه بازار ها شده اند از کانکس هایی با ویژگی ها و امکانات بسیار ساده تا ویژگی هایی بسیار پیشرفته . گروه صنعتی مبین کانتین توانسته با در اختیار داشتن برترین ابزار های کشور به ساخت این محصولات بسیار ساده و پیشرفته اقدام کرده است.

کانتینر و کاربردهای آن

خرید کانتینر نیز یکی از راه کارهایی است که می تواند در حمل و نقل و اسکان موقت موثر واقع گردد. عموما از کانتینر ها می توان برای انبار های مستحکم یاد کرد. این کانتینر ها در ابعاد 6 متری و 12 متری با قابلیت جابجابی نقش مهمی در ترانزیت کالا به نقاط مختلف دنیا دارند.  در صورتی که قصد دارید با این سازه بیشتر آشنا شوید می توانید از طریق لینک زیر اطلاعات کافی را کسب کنید . 

خرید کانتینر



لیست کل یادداشت های این وبلاگ