سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که به آنچه می داند عمل کند، خداوند دانش آنچه را نمی داند به او ارزانی می دارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 97 اسفند 18 , ساعت 6:19 عصر

مصالح ساختمانی در سال 2018

یکی از مواردی که در ساخت و ساز بسیار مهم و مورد استفاده و توجه قرار میگیرد را میتوان مصالح ساختمانی دانست که با توجه به آنها حتی قیمت خانه ها را میسنجند.

ما در ادامه این مطلب برای شما خواهیم گفت بهترین مصالح ساختمانی در سال 2018 کدام مصالح بوده اند و از چه شیوه هایی میتوان آنها را مورد استفاده قرار داد.

داشتن تخصص و دانش فنی در بین کسانی که شما را در خرید ویلا یار خواند داد، می تواند به عنوان برگ برنده در خرید ویلا مطرح باشند. در این وب سایت قصد داریم تا اساسی ترین اصول در خرید وفروش ویلا و معیار های قیمت گذاری ویلا را به شما آموزش دهیم . با ما در ارتباط باشید.

همچنین به یاد داشته باشید که گروه مشاور املاک سهیلیه کرج همواره با شما همراه خواهد بود:

خرید ویلا ارزان در سهیلیه کرج

فروش ویلا در سهیلیه کرج

ابتدایی ترین مصالح ساختمانی در سال 2018

در ادامه برای شما به بررسی 3 نمونه از مصالح ساختمانی بسیار موقر و کاربردی خواهیم پرداخت که در بین افراد و شرکت های ساختمان ساز بسیار محبوب بوده اند.

 

مصالح ساختمانی

  1. تکنولوژی نمای فلزی حرارتی خورشیدی در ساخت و ساز

اولین گزینه برای معرفی تکنولوژی های برتر، صفحات فعال خورشیدی است. این صفحات یک سیستم پوششی هستند که از ترکیب صفحات چوبی جاذب با شیارهای افقی و عایق شیشه ای مستقر بر روی این چوب ها تشکیل شده است.

این روکش یک نمای عملکردگرا هست که بسیار مناسب مکان های سردسیر می باشد.

چرا که نور خورشید را از طریق صفحات آلومینیومی جذب کرده و تبدیل به حرارت می کند.

صفحات چوبی شیاردار به این منظور طراحی شده اند که از یک طرف در تابستان باعث کنترل جهت تابش آفتاب و میزان آفتاب ورودی به ساختمان شوند و از طرف دیگر در زمستان باعث ذخیره ی انرژی و گرمای خورشید شده و ساختمان را گرم نگه می دارد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ