سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نقل می کنند که امام صادق علیه السلام این دو بیت را بارها برای مَثَل زدن می خواند [کنز الفوائد]
 
پنج شنبه 96 آبان 11 , ساعت 11:40 صبح

 ساخت سوله

همه مردم بر این باورند که ساخت سوله بسیار آسان است و هرکسی با هر میزان مهارتی میتواند این کار را انجام دهد.اما من این نکته را به شما خواهم گفت که ساخت و ساز این سوله ها خود دارای پروسه ای بسیار پیچیده و گاها عجیب است.اما چرا؟بسیار خب ادامه این مطلب را اگر مطالعه کنید به پاسخ های خود خواهید رسید.

زمانی که طراحی و محاسبات سوله  انجام میشود به گونه ایی است که عدد وزن با سطح سوله ساخته میشود و آنچه بدست می اید حداقل وزن سوله  است این سوله را سوله های سبک می گویند.

. این قابل توجه است که وزن سوله را برحسب کیلو گرم محاسبه میکنند . و حال این سوله های سبک  بسیار عالی در کاهش هزینه نقش دارند. این پارامتر ها در تعیین قیمت .سوله دست دوم نیز اثر گذار است و میتواند جایگاه این صنعت را دچار تحول کند 

 هزینه های مختلف برای ساخت سوله

 از سوله ها در کارخانه ها و آشیانه های هواپیمایی  و سالن های ورزشی و غیره ....استفاده میشود. در سالهای گذشته بخاطر ضعف اقتصادی  مراجعه کننده برای خرید سوله خیلی کم بوده است. اما در حال حاضر کسانی به فکر خرید سوله دست دوم هستند که افزایش آن زیاد است.

کسانی هستند که یا زمین دارند که در آن سوله بسازند یا میخواهند سوله ها را با زمین تهیه کنند که در هر حالت  جایگاههایی برای کمک و راهنما در سطح کشور وجود . . دارد.که در چگونگی هزینه ی آن کمک میکنند

 قیمت سوله دست دوم می تواند به عوامل زیادی وابسته باشد ، از جمله آن ها به میزان کارکرد سوله قبلی ، میزان دوام و پایداری ، داشتن  نقشه فنی و مهندسی

قیمت سوله دست دوم 

هزینه ی سوله به عوامل تاثیر گذار و قیمت هرآیتیم بستگی دارد. قیمتهای ساخت سوله در کل از متری 250 تا 550 هزار تومان تغییر میکند. در صورت اضافه شدن امکاناتی به سوله ها این هزینه بیشتر میشود. قبل از تهیه ی سوله  به نکاتی توجه کنید چون توجه به هزینه های هر قسمت سوله به ما در تصمیمگیری در هزینه ی آن کمک میکند مثلا کاربرد سوله  یا محل احداث سوله ومصالح سوله و نما و نازکی سوله تجهیزات روشنی و عوامل دیگر که در برآورد هزینه کمک میکند.با همه این تفاسیر برای عده ای این به صرفه تر است که به ساخت سوله بپردازند.

فروش اسکلت فلزی

بسیاری از صنعتگران و ساختمان ساز ها در دنیای امروز از ساخت اسکلت فلزی برای ساخته های خود استفاده میکنند.اما این ساختمان های اسکلت فلزی را چگونه باید ساخت؟کاربرد های این ساختمان ها کجاست؟ما برای شما پاسخ های بی نظیری را در نظر گرفته ایم اما برای برای دستیابی به نکاتی برای ساخت اسکلت فلزی و کاربرد های آنها به سایت ما مراجعه کنید.

در ادامه میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید

ساخت اسکلت فلزی

اسکلت فلزی

برای آشنایی با خدمات دیگر ما میتوانید به:

ساخت سوله
سوله دست دوم



لیست کل یادداشت های این وبلاگ