سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، بهترین زیبایی است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 96 آبان 2 , ساعت 10:6 عصر

 مقدمات نصب سوله دست دوم 

اصلی ترین گام برای ساخت یک ساختمان این است ک ما اطلاعاتی پیرامون زمینی که قصد داریم در آن ساخت و ساز انجام دهیم بدست آوریم چرا که اهمیت این موضوع که زمین میتواند وزن ساختمان را متحمل شود یا نه وجود دارد.. برای این منظور ابتدا از طرف مهندسین اقدام به عملیات برر‌سی مقاومت فشاری زمین مورد نظر می‌نمایند. برای این امر اقدام به گمانه زنی نموده و از خاک طبقات مختلف زمین نمونه برداری کرده و برای مشخص نمودن مقدار بار قابل تحمل نمونه را به آزمایشگاه فرستاده تا مورد آزمایش قرار بگیرد.

عددی که آزمایشگاه برای مهندسین ارسال میکند معمولا بین صفر تا یک کیلوگرم بر سانتی متر است که این عدد مشخص کننده میزان پی گیری است.بدین صورت که هرچه این عدد به صفر نزدیک تر باشد باید پی را بزرگتر ساخت و هرچه این عدد به یک نزدیک ترشود باید پی را کوچکتر ریخت. 

محل نصب سوله دست دوم می تواند بسیار مهم باشد از این رو زیر سازی مناسب برای ساخت سوله دست دوم میتواند بسیار مهم باشد. 

 

نحوه ی اتصال ستون ها به شالوده ‌

این تصمیم که شما چگونه یک ستون را به شالوده متصل کنید بستگی به ستون و شالوده شما و پی ریزی دارد. در ستون با انتهای مفصلی فقط نیروی فشاری و برشی از ستون به شالوده منتقل می‌شوند. اگر‌ لنگر خمشی را ‌‌به شالوده منتقل کنند‌، در آن صورت‌، نیاز به طرح اتصال مناسب برای این کار خواهند داشت که اتصال گیردار خوانده می‌شود. برای ساخت و نگه داری سوله دست دوم می بایست به این موارد دقت کنیم . 

پس از اتصال ستون ها به شالوده نوبت به بتن ریزی میرسد. بتن مورد نظر یا از کارخانه تخلیه بتن یا در محل آماده می‌شود. یکی از مواردی که شما حتما باید به آن توجه داشته باشید مقاومت بتن است که بسیار حائض اهمیت است..

برای آزمایش بتن کافی است نمونه مکعبی یا استوانه‌ای از آن را تهیه و برای مشخص نمودن مقاومت فشاری و کششی …به آزمایشگاه بفرستند تا مقاومتی که مورد نظر بوده است داشته باشد.  اگر بیشتر باشد مشکلی نیست ولی نباید ‌مقاومت بتن از مقاومت ذکر نموده کمتر باشد.

قیمت سوله دست دوم

همیشه تذکر ما برای شما این بوده است که اگر در ابتدای شروع فعالیتی صنعتی برای خود هستید از سوله های دست دوم استفاده کنید.اما در ادامه این مطلب برای شما خواهیم گفت که آیا این سوله آماده هستند؟قیمت سوله دست دوم چهقدر است؟آیا فروش سوله دست دوم به راحتی انجام میشود؟و اینکه ما چگونه میتوانیم خرید سوله دست دوم را انجام دهیم؟پاسخ همه این نیاز های خود را در سایت ما و یا با کیلک بر لینک های زیر بدست آورید.

خرید سوله دست دوم

فروش سوله دست دوم

قیمت سوله دست دوم

سوله آماده

سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ