سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی کـه خویشتن را نشناسـد، از راه نجـات دور افتـد و در گمراهی ونادانیها درافتد . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 96 آذر 25 , ساعت 8:49 عصر

سابقه درخشان گیلان

شما در گیلان میتوانید از نمونه های بسیار زیادی از سوله دست دوم بهره مند شوید.اما با توجه به این موضوع بازهم ما برای شما درباره سوله های نو در این شهرستان صحبت هایی داریم.سوله سازی  در صنعت از بهترین و زیباترین سازه ها شناخته شده است و در شهرهای زیادی کاربرد دارد و ساخته میشود در شهر گیلان نیز این سوله ها ساخته میشوند و سابقه ی زیادی در امر تولید دارند.برای مثال یکی از این کارخانه ها از سال 1356 ساخته شده و به فعالیت میپردازد. دارای فضاهای بزرگ و گسترده و وجود کارمندان ماهر و متخصصین در هر امور سوله و سازه ی صنعتی هستند . دستگاههای کامل جوش و انواع جرثقیل ها و سایر تجهیزات لازم طبق رعایت کردن قوانین مربوط به سوله  و اسکلت فلزی  در این کارخانه ها صورت میگیرد. یک کار عالی و با کیفیت و ضمانتنامه و ارسال به تمام نقاط با شرایط عالی را ارائه میدهد.

فعالیت های گیلان در سوله سازی

یکی دیگر از شهرهایی که درامر سوله سازی فعالیت میکند شهر گیلان است این شهر در مورد ساخت سوله و سوله های دست دوم اقدامات زیادی انجام داده است . سوله دست دوم را با قیمت مناسب به همه جای ایران ارسال میکند . شرکتهایی که در گیلان به ساخت سوله میپردازند به عنوان طراح و سازنده ی انواع اسکلتهای فلزی  پیش ساخته و سوله مجهزترین تولید کننده با سازه های فولادی و با اتصالات پیچ و مهره ایی و جوشی است. کارخانه های مجهز و پیشرفته در زمینه ی سوله سازی با امکانات کامل و وجود متخصصین در هر قسمت از سوله  در حال ساخت سوله هستند.


پنج شنبه 96 آذر 23 , ساعت 4:1 عصر

سوله سازی در کیش

در کیش سابقه ی سوله سازی از سال های دور تا به امروز زیاد بوده و این شرکتهای سوله سازی در قشم مدام از افراد متخصص که در زمینه ی عمران  و معماری و تاسیسات تحصیلات دارند دعوت به کار میکند . این متخصصین مدیریت اجرایی در زیبا سازی شهر کیش را برعهده دارند و با تمام نیرو ومهارت و طبق اجرای قانونی و رعایت اصول مهم در زمینه ی سوله و ساخت سازه های دیگر در این زمینه اقدام میکنند . از ویژگی مهم این شرکتها ارائه ی خدمات امنیتی برای مسولین و کارکنان و استفاده از مشاورین برای هرقسمت از تولید سوله  و رفع تمام مسائل حقوقی و برآوردن نیاز و کم کردن و پرداخت هزینه برای هر برنامه به موقع و اجرا و نصب کار هستند.علاوه بر این موارد شما میتوانید بسیار زیاد درباره انواع سوله های دست دوم در این شهرستان اطلاعات کسب کنید.

نکات تخصصی درباره صنعت سوله در کیش

کیش جزء هر های سوله ساز مطرح در صنعت است . غیر از سوله سازی برای شهرهای دیگر در زیباسازی و نمای کیش توجه خاصی دارد. این شهر در زمینه ی ساخت و ساز از رونق بالایی برخوردار است. در مورد شرکتهای خاصی که در کیش وجود دارد دلیل مطرح بودن آنها تخصص در اجرای قوانین و ایجاد رضایت در مشتری است . بینظیر بودن کیفیت سوله ،قیمت مناسب ،شرایط پرداخت آسان ، امکان بازدید مشتری از مکان و سوله ،تحویل سریع و آسان و بسیاری از مواردی که خاص بودن این شرکتها را نشان میدهد. مصالحی که در این شرکتها بکار میرود زیر نظر کادر فنی قرار دارد. و در ارائه ی هر خدمتی مثل سوله های انبار و صنعتی و سوله دست دوم مختلف با قیمتهای مناسب در سطح کیش وارائه ی  زمینهای بزرگ  و دیگر خدمات است.در این جزیره ی زیبا شما علاوه بر اینکه میتواندی سوله های نو داشته باشید میتوانید از انواع سوله های دست دوم نیز بهره مند شوید.

فروش اسکلت فلزی

بسیاری از صنعتگران و ساختمان ساز ها در دنیای امروز از ساخت اسکلت فلزی برای ساخته های خود استفاده میکنند.اما این ساختمان های اسکلت فلزی را چگونه باید ساخت؟کاربرد های این ساختمان ها کجاست؟ما برای شما پاسخ های بی نظیری را در نظر گرفته ایم اما برای برای دستیابی به نکاتی برای ساخت اسکلت فلزی و کاربرد های آنها به سایت ما مراجعه کنید.

در ادامه میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید

ساخت اسکلت فلزی

اسکلت فلزی

برای آشنایی با خدمات دیگر ما میتوانید به:

ساخت سوله
سوله دست دوم


پنج شنبه 96 آذر 23 , ساعت 3:24 عصر

صنعت سوله در آبادان و خوزستان

آنچه در مورد سوله میدانید یک سازه ی صنغتی با سقف شیب دار است و اینکه این سوله ها در ساختشان از اهمیت بالایی برخوردارند . شرکت هایی که قصد فعالیت های صنعتی در حوزه سوله و سوله سازی را در آبادان و خوزستان دارند باید دارای خصص بسیار زیادی باشند .سوله ها در انواع مختلفی ساخته میشوند و خوزستان از این ساخت و ساز ها با حمایت حامیان بزرگ صنعتی در کشور بهره مند هستند . مراحلی که در این شرکتها انجام میشود طبق نیازهای خریدار و با نظارت آنها انجام میشود. این شرکتها نیز در زمینه ی اطلاع رسانی در مورد سوله وسوله های دست دوم به کارکنان و مشتریان اقدامات کامل در حد آموزشی  و تخصصی را انجام میدهد.در این منطقه از ایران به دلیل داشتن محیطی مناسب برای فعالیت های صنعتی شما میتوانید شاهد تعداد بسیار زیادی از سوله دست دوم باشید.

 قشم و صنعت سوله

یکی دیگر از شهرهایی که در جنوب کشور به ساخت سوله میپردازد و بسیار مورد توجه و استقبال مردم است قشم شهر جنوب ایران است. این شهر نیز در سوله سازی فعالیت زیادی دارد و برای ارائه ی خدمات در زمینه ی سوله به صنعت سوله سازی کمک بسیار زیادی کرده است . این شرکت دراین زمینه نیازهای شما را با در نظر گرفتن درخواست و طرح شما ارائه میدهد. یکی از متخصص ترین کارخانه ها در زمینه ی سازه هایی چون سوله ی دست دوم و استوک ،ورزشی و کشاورزی ،و رزومه های معتبر دیگر در سطح خاور میانه است . بزرگترین سوله سازی ها در تعداد زیادی در این شهر خدمت میکنند. علاوه بر موارد بسیار زیادی که در بالا گفته شد شما میتوانید به نمونه های بسیار زیادی از سوله های دست دوم در این شخرستان هم دسترسی داشته باشید.

ساخت اسکلت فلزی

سوله دست دوم

قیمت سوله دست دوم

همیشه تذکر ما برای شما این بوده است که اگر در ابتدای شروع فعالیتی صنعتی برای خود هستید از سوله های دست دوم استفاده کنید.اما در ادامه این مطلب برای شما خواهیم گفت که آیا این سوله آماده هستند؟قیمت سوله دست دوم چهقدر است؟آیا فروش سوله دست دوم به راحتی انجام میشود؟و اینکه ما چگونه میتوانیم خرید سوله دست دوم را انجام دهیم؟پاسخ همه این نیاز های خود را در سایت ما و یا با کیلک بر لینک های زیر بدست آورید.

خرید سوله دست دوم

فروش سوله دست دوم

قیمت سوله دست دوم

سوله آماده


شنبه 96 آذر 18 , ساعت 12:54 عصر

 کامل کردن ساخت سوله

در این مرحله برای ساخت سوله  که قسمت اسکلت سوله است در کارخانه انجام میشود. مراحلی که در این قسمت انجام میشود توسط مهندسین با برنامه هایی از قبل تعیین شده به انجام میرسد. مثل مراحل جوشی وبا پیچ و مهره ایی. برای ساخت اسکلت باید از دستگاههای  جوشکاری و برشکاری در سطح عالی استفاده شود که این در کیفیت و طول عمر سوله کمک میکند. هرچه دستگاههای جوش و برش پیشرفته تر باشند و ترجیحا اتوماتیک باشند و جوش و الکترودها ار مارکهای معروف و استاندار د کیفیت در اتصالات مقاطع بالا میرود . در اینجا میتوانید از تست های غیر مخرب مانند RT  و بازرسی های جوش کیفیت جوشکاری مقاطع را تایید میکند.این قسمت را میتوان یکی از مواردی دانست که  نه تنها در ساخت سوله های مهم است بلکه در تعیین قیمت سوله دست دوم نیز تاثیر دارد.

 مهمترین نکات در ساخت سوله

یکی از مواردی که پیش ازبررسی این موضوع باید به آن پرداخت این است که به شما بگوییم اگر در اولین گام برای شروع یک صنعت هستید این موضوع را به شما میگوییم که باید از سوله دست دوم استفاده کنید.اما ما در این مطلب برای شما از ساخت سوله ها صحبت خواهیم کرد.

هممانطور که سوله در صنعت مهم است. ساخت سوله نیز از مراحل مهم و سختی تشکیل شده که مورد اهمیت زیادی است و تمام مراحل باید طبق برنامه و زیر نظر مهندسین ساخته شود . مراحل ساخت سوله باید طبق رعایت اصولی باشد که در ساخت مشکل ایجاد نشود برخی از این موارد به این صورت است که جهت جلوگیری از پوسیدگی ستون از از ستونک بتونی برروی شالوده استفاده میشود. از جلوگیری در برابر زنگ زدی از اجرای ضد زنگ در این سازه ا استفاده میشود. پوشش سقف عموما از ورق کرکره ای گالوانیزه با آستری ازپشم شیشه میباشد. اتصالات صفحه ستون عموما مفصلی است و بقیه ی مواردی که رعایت آنها در ساخت سوله الزامی است.

روش اسکلت فلزی

بسیاری از صنعتگران و ساختمان ساز ها در دنیای امروز از ساخت اسکلت فلزی برای ساخته های خود استفاده میکنند.اما این ساختمان های اسکلت فلزی را چگونه باید ساخت؟کاربرد های این ساختمان ها کجاست؟ما برای شما پاسخ های بی نظیری را در نظر گرفته ایم اما برای برای دستیابی به نکاتی برای ساخت اسکلت فلزی و کاربرد های آنها به سایت ما مراجعه کنید.

در ادامه میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید

ساخت اسکلت فلزی

اسکلت فلزی

برای آشنایی با خدمات دیگر ما میتوانید به:

ساخت سوله
سوله دست دوم


سه شنبه 96 آذر 14 , ساعت 9:44 صبح

درباره نصب سوله

شما تا پیش از این مطلب به میزان بسیار زیادی با سوله های دست دوم و نحوه ی خرید این سوله های دست دوم آشنا شدید اما ما در این مطلب میخواهمیدرباره راه اندازی سوله های نو با شما صحبت کنیم که گام بعدی پس از سوله دست دوم هستند.

مهمترین مرحله ی سوله مرحله ی حمل ونصب ان است که باید در زمینه ی آن دقت کرد و متخصصین برای این مرحله برنامه هایی از قبل تعیین شده را اجرا کنند . زمانی که مرحله رنگ آمیزی تمام شد و کا آماده شد باید قطعات سوله را برای حمل آماده کنند .و به محل نصب ببرند برای نصب سوله افراد متخصص به نام نصاب در آنجا حضور دارند و کار را انجام میدهند . این مرحله را باید با دقت انجام داد و ابزاری که استفاده میشود جرثقیل ها هستند. در هنگم نصب قاب دقنت کنید که تنظیم باشد عدم تنظیم نبودن قاب سوله باعث ریختن و واژگون شدن آن میشود.

 بارهای محاسباتی سوله

در بارهای محاسباتی سوله نیز باید برنامه و دقت کار داشت . این بارها شامل مواردی میشوند که در محاسبه ی آن باید کوشا بود و متخصصین این مورد را حتما در نظر میگیرند . و بعد از آن بر قابهای صنعتی مورد عمل قرار می گیرد. بعضی از این نمونه ها شامل بار مرده ی سوله ، باربرف سوله ، باربادسوله ، بار زلزله ی سوله و بار جرثقیل سوله است. اجرا و بررسی تمام این مراحل و نمونه ها لازم و مورد پیگیری قرار میگیرد و محاسبات لازم توسط متخصصین و کاربلد برای اجرا ارائه داده میشود.اینها اطلاعاتی بود که ما پیرامون سوله های نو به شما دادیم هرچند برای خرید و یا فروش یک سوله دست دوم نیز باید به این نکات توجه داشت.

ساخت اسکلت فلزی

هزینه ساخت سوله

هر صنعتی برای خود معیار هایی برای پیشرفت دارد اما یک معیار در میان همه صنعت گران ملاک و اساس است و آن اینکه کمترین هزینه ها را در بر داشته باشند.اما برای ساخت سوله و یا برای خرید سوله چگونه میتوان کمترین هزینه ها را در بر گرفت؟برای ساخت سوله باید این نکته را در نظر گرفت که ساخت از خرید سوله دست دوم گرانتر خواهد بود.پس ابتدا باید به سراغ فروش سوله دست دوم رفت.

در ادامه میتوانید با سایت ما همراه باشید:

خرید سوله دسته دوم 

ساخت سوله

خرید سوله

سوله دست دوم 


<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ