سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، بنده پُر خوابِ بیکار رادشمن می دارد . [امام کاظم علیه السلام]
 
دوشنبه 96 آذر 6 , ساعت 8:2 عصر

انواع مختلف سوله را بشناسیم

پیش از اینکه اقدام به خرید یک سوله دست دوم یا ساخت یک سوله کنید باید با نمونه های مختلفی از یک سوله آشنا شوید.این نمونه ها نه تنها در سوله های نو بلکه در سوله های دست دوم نیز یافت میشود.

سوله ها در انواع مختلفی ساخته شده است که در اینجا بیان میشود :

سوله های تک دهانه ایی به صورت 8   سوله های دو یا چند دهنه با ستونهای مثل هم به شکل 88 یا 888 یا 8888

سوله هایی که دو دهانه به شکل 8     سوله ی مدور  و سوله ی چند ضلعی

درباره شکل و نمای سوله

سوله  و شکل آن به این صورت است که می تواند به اشکال متفاوتی باشد مثلا قاب فلزی سوله به شکل ساده ایی باشد یا به این شکل که ستونهایی  به شکل وسط یا دارای یک شیب  که مزیت آن در برای نورگیر و روشنایی آن است نصب میشود . یا ستونها وسط و به صورت ترکیبی است . سایبانهای سوله هم میتواند  در دو طرف یا یک طرف در اطراف سالن نصب شوند. یک طرف و دو طرف سایبان می تواند در اطراف سالن نصب گردد. همچنین در سالن های تولیدی نصب جرثقیل سقفی بسیار متداول است.شما میتواند برای داشتن اطلاعات بیشتر درباره این اشکال به سوله های دست دوم مختلف سربزنید.

فروش اسکلت فلزی

بسیاری از صنعتگران و ساختمان ساز ها در دنیای امروز از ساخت اسکلت فلزی برای ساخته های خود استفاده میکنند.اما این ساختمان های اسکلت فلزی را چگونه باید ساخت؟کاربرد های این ساختمان ها کجاست؟ما برای شما پاسخ های بی نظیری را در نظر گرفته ایم اما برای برای دستیابی به نکاتی برای ساخت اسکلت فلزی و کاربرد های آنها به سایت ما مراجعه کنید.

در ادامه میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید

اسکلت فلزی

برای آشنایی با خدمات دیگر ما میتوانید به:

ساخت سوله


سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی

ساخت سوله



لیست کل یادداشت های این وبلاگ