سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال در یکی از کتاب هایش چنین نازل کرده است : «بنده ام ! به حقّ خودم سوگند که من دوستدارت هستم . پس به حقّ خودم بر تو، سوگندت می دهم که مرا دوست بدار» . [إرشاد القلوب]
 
دوشنبه 96 آذر 6 , ساعت 8:23 عصر

درباره رنگ سوله

اگر یک سوله دست دوم بخرید یکی از مواردی که پیش از استفاده ی آن باید انجام دهید این است که به بازسازی هایی و ترمیم هایی بسیار جزئی در آن بپردازید.

برای یک محاسبه ی دقیق رنگ در سوله ها باید مواردی را مورد بررسی قرار داد . باید ورق مورد نظر را مساحت آن را بدانیم تا در سالنها استفاده شود. این محاسبات به این شکل است که سطح زد، ، نبش، پروفیل و میل گرد ها مورد محاسبه قرار نمیگیرد و مورد نظر  سطح ورقها است. به ازای هر متر مربع به احتساب ضایعات 3/0 لیتر بر متر مربع رنگ ضد زنگ مصرف می شود و تقریبا همان میزان حلال – البته حلال برای شستشوی دست و وسائل نقاشی نیز به کار می رود.

شرایط قیمت گذاری برای سوله

اگر قصد خرید یک سوله دست دوم را دارید یا میخواهید سوله ی خود را به عنوان یک سوله ی دست دوم بفروشید باید برای قیمت گذاری شرایط زیر را مورد بررسی قرار دهید.

 عرض یا دهانه سالن
 ارتفاع سالن ( از کنار و در تاج)
طول سالن
 بار برف منطقه

سوله ارزان

سوله آماده

سوله آماده تحویل

سوله ارزان

بسیاری از صنعت گران به دنیال این مورد هستند که از سوله ارزان برای شروع صنعت خود استفاده کنند ما در این مطلب به بررسی راهکارهایی برای استفاده از سوله آماده و سوله آماده تحویل و همچنین خرید سوله دست دوم به شما خواهیم داد.

برای آشنایی بهتر با خدمات شرکت با ما همراه باشید:

ساخت سوله

ساخت اسکلت فلزی

سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی

ساخت سوله



لیست کل یادداشت های این وبلاگ