سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که با دست کوتاه ببخشد او را با دست دراز ببخشند [ مى‏گویم : معنى آن این است که آنچه آدمى از مال خود در راه نیکى و نیکوکارى بخشد ، هرچند اندک بود خدا پاداش آن را بزرگ و بسیار دهد ، و دو دست در اینجا دو نعمت است و امام میان نعمت بنده و نعمت پروردگار فرق گذارد ، نعمت بنده را دست کوتاه و نعمت خدا را دست دراز نام نهاد ، چه نعمتهایى خدا همواره از نعمتهاى آفریدگان فراوانتر است و افزون چرا که نعمتهاى خدا اصل نعمتهاست و هر نعمتى را بازگشت به نعمت خداست و برون آمدن آن از آنجاست . ] [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 96 آذر 6 , ساعت 7:33 عصر

شیوه ی ساخت سوله

ما این مطلب را گرد آوری کرده ایم تا بر خلاف دیگر مطالب پیشین که درباره سوله های دست دوم و خرید  یا فروش سوله های دست دوم بوده است.کمی درباره سوله های نو و ساخت آنها با شما صحبت کنیم.

برای ساخت سوله و اینکه کاملا انجام شود باید در کارخانه تولید شود برای ساخت سوله به مراحلی چون برشکاری ،جوشکاری،مونتاژ اولیه ، جوش نهایی ، مونتاژ نهایی و رنک و تمیز کاری نیاز دارد.

اجرا و نصب سوله

زمانی که تمام مراحل ساخت سوله تمام شد باید برای نصب آن برنامه هایی ریخته شود .تمام قطعاتی که برای سوله است و پیچ و مهره ها را جدا گانه به محل میبرند و اقدام به نصب میکنند. ای ن سوله ها را باید بدانید که ساخت و طراحی آنها بسیار متفاوت است .در صنعت کاربرد زیادی دارد ولی با بقیه ی سازه های صنعتی متفاوت است. همانطور که میدانید نوع ساختشون به صورت شیب دار است و دهانه های آنها متفاوت است. به دلیل بزرگ بودن ابعاد تیرها و ستون ها، جهت اجرای این سازه نمی توان از پروفیل­های موجود در بازار استفاده نمود و باید اقدام به ساخت آنها کرد که اصطلاحا به آن تیر ورق می­ گویند.با بررسی این مطلب شما میتوانید ما بین سوله های نو و سوله های دست دوم برای خود یک انتخاب مناسب داشته باشید.

قیمت سوله دست دوم

همیشه تذکر ما برای شما این بوده است که اگر در ابتدای شروع فعالیتی صنعتی برای خود هستید از سوله های دست دوم استفاده کنید.اما در ادامه این مطلب برای شما خواهیم گفت که آیا این سوله آماده هستند؟قیمت سوله دست دوم چهقدر است؟آیا فروش سوله دست دوم به راحتی انجام میشود؟و اینکه ما چگونه میتوانیم خرید سوله دست دوم را انجام دهیم؟پاسخ همه این نیاز های خود را در سایت ما و یا با کیلک بر لینک های زیر بدست آورید.

خرید سوله دست دوم

فروش سوله دست دوم

قیمت سوله دست دوم

سوله آماده

سوله دست دوم

ساخت سوله

ساخت اسکلت فلزی 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ