سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ملایم باش ؛ زیرا هرکه ملایم باشد، همواره ازدوستی کسانش برخوردار می شود . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 96 آبان 22 , ساعت 6:50 عصر

 شهر اصفهان و سوله سازی

در این مطلب هدف بر این اساس است که به شما توضیحاتی پیرامون ساخت سوله در استان اصفهان و خود شهرستان اصفهان داشته باشیم تا اگر شما در این استان یا شهرستان تاریخی فعالیت میکند با تهیه ی سوله ی خود دچار مشکل نشوید و بتوانید براحتی شرایطی برای پیشرفت خود و صنعت خود ایجاد کنید.

در شهر اصفهان براساس و مناطق مختلف آن براساس آب و هوا و محیط آن سازه ها و سوله  ها طراحی و مورد بررسی و به عمل می آید . با سوله آشنا هستید که یک سازه ایی فلزی در صنعت است که سقف شیب داری دارد و برای مکانهای مختلفی طراحی میشود .مثل باشگاهها ف سالنهای بزرگ، فروشگاهها و غیره انجام میشود. اصفهان جزء برترین سوله سازی ها در ایران است . در هر شهر اطراف اصفهان براساس آب و هوا سوله را میسازند .مثلا در قسمتهای برف خیز اصفهان ساخت سوله را براساس بارش برف ، زلزله ، و باد طراحی میکنند و باید در طراحی شیب سوله ها بیشتر و سوله سنگین تر باشد . توجه به این نکات در ساخت و نصب سوله در اصفهان مهم و ضروری است.

شرق اصفهان و ساخت سوله

با اطلاعاتی که از سوله و سوله سازی بدست آوردیم فهمیدیم که سوله و ساخت آن در مکانهای مختلفی متفاوت است .بنابراین افراد متخص آن باید به امکانات مورد نیاز در ساخت سوله و آن هم سوله سازی در اصفهان توجه کنند . در قسمتهای شرقی اصفهان یعنی شهرهای شرقی ، آنها در مناطق کویری هستند ، پس بارش برف و بارندگی خیلی کم و محدود است بنابراین طراحی سوله توسط متخصصین به صورت سبک و با شیب کم در حدود پانزده درصد و ده درصد اجرا میشود . اما در مناطق برفی شیب بیشتره مثل بیست درصد یا بیست و پنج درصد است. در قسمتهای  مرکزی شهرهای اصفهان این مناطق بارش متوسطه مثل تیران ، شهرضا ،کوهپایه ، خمینی شهر  و... در این مناطق شیب ملایمی را برای طراحی سوله استفاده میکنند . پس رعایت این نکات ضروری و الزامی است .برای دریافت اطلاعات دقیق درباره سوله های دست دوم در اصفهان میتوانید به سایت ما سر بزنید.

سوله دست دوم

ساخت اسکلت فلزی

سوله آماده

بسیاری از صنعت گران با این هدف به سر میبرند که از سوله آماده برای شروع صنعت خود استفاده کنند.ما در این مطلب برای شما به این نکات اشاره خواهیم کرد که چگونه میتوان از سوله آماده تحویل استفاده کرد.پس ادامه این مطلب را در سایت ما از دست ندهید.میتوانید برای مراجعه به سایت از کلمات زیر استفاده کنید.

سوله آماده

سوله آماده تحویل



لیست کل یادداشت های این وبلاگ